«Мене звуть Mario Rossi.

Я італієць і хотів би сьогодні поговорити про сонцезахисні окуляри. Про те, як мене запросили в Україну. Наче це було вчора. 2007 рік. Я люблю з’являтися на публіці, спалахи фотокамер, покази, я народжений для цього. Але ще більше, мені подобається робити інших щасливими ».

Якби ми могли взяти інтерв’ю у нашого бренду, початок звучало б саме так.

post2

Вже скільки років колекція залишається цікавою її шанувальникам. Робота над нею не сповільнювалася ні на секунду. Зсередини все було настільки динамічно, блискавично. Ми не вагалися. Мабуть, ми можемо виділити три основні думки-ідеї, на які спиралася стратегія розвитку бренду в Україні.

– Видати на ринок якісний продукт, який відповідає тенденціям моди того часу

– Забезпечити покупців цікавою колекцією за доступною ціною

– Розвивати культуру поводження та розуміння якості сонцезахисних окулярів в Україні.

Зараз вже ні один, поважаюча себе людина не купить репліку брендових окулярів, яка коштує в кілька разів дешевше, адже крім самого стилю, ключовими атрибутами є якість оправи, лінз і інших складових продукту. Але говорити про проблеми можна нескінченно.

«Без труднощів неможливо оцінити смак перемоги!»

Спочатку про нас ніхто не знав. Ми змусили впізнавати себе на ринку, спираючись на цікаві для всіх колекції і користуючись масивної рекламою серед найактивніших верств населення. Ми брали участь у Lviv Fashion Week, Ukrainian Fashion week, Paparazzi project і в багатьох інших заходах і показах.

Проблема, яка була особливо гострою спочатку, так це те, що слово «якість» у наших клієнтів, в першу чергу, асоціюється зі словом «довговічність». Але насправді, ми розшифровуємо «якість» сонцезахисних окулярів, як безпека здоров’я. Візьмемо, наприклад оправу. Неякісний матеріал, який використовується при виробництві, наприклад, може викликати алергію. Детальніше, на тему складу ми поговоримо в іншій статті.

«В Італії не тільки піца»Стартова рекламна кампанія була покликана показати не тільки особливий підхід бренду до всіх аспектів свого існування, а й ширше розкрити світ італійських іміджевих продуктів для покупців з абсолютно різними фінансовими можливостями. Італійський стиль став зрозумілий і доступний як піца. Колекція сонцезахисних окулярів з зазначеним вище слоганом знайомилася зі своїми майбутніми шанувальниками у всіх можливих рекламних джерелах. Ця рекламна кампанія цікава і актуальна і донині, бо показує істинний дух нашої колекції.

«Mario Rossi, хто це?»
Ми й уявити собі не могли, що історія цього імені така насичена. Після появи сайту з продукцією ми зіткнулися з однією тонкою проблемою за запитом назви марки «Mario Rossi». Як було велике наше здивування, коли на перших сторінках пошукача випадала інформація про актора «німецького кінематографа». Довелося докласти чимало зусиль, щоб виправити стан справ і ім’я Mario Rossi асоціювалося у українців виключно зі стилем і якістю.

Не будемо приховувати, ми задоволені нашою роботою, всього за два роки, з того моменту, як Україна вперше дізналася про бренд, ми досягли відчутних успіхів. Про марку Mario Rossi заговорили, якщо не все, то багато!